Με πολλή χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας το Ψηφιακό Μουσείο «Ραιδεστός: το ταξίδι συνεχίζεται» που κατασκευάσαμε με μαθητές από το σχολείο μας, το 2ο Λύκειο Θέρμης “Γιώργος Ιωάννου” στα πλαίσια των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή και το οποίο βραβεύτηκε στον 4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Οπτικοακουστικής και Ψηφιακής Δημιουργίας “Η ιστορία σου είναι ιστορία της πόλης σου” στην κατηγορία «Λύκεια: Ψηφιακή Δημιουργία» (με τους παρακάτω διοργανωτές: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, Βουλή Τηλεόραση, Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Γενικά Αρχεία Κράτους).
Σύνδεσμος βραβείων:
Στο μουσείο, το οποίο ακολουθεί τη βασική κάτοψη του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Νέας Ραιδεστού, μπορεί ο επισκέπτης να δει την ιστορία της «παλιάς» Ραιδεστού (σημερινό Tekirdag στην Τουρκία) σε χρονογραμμή (εφαρμογή timetoast.com), στιγμιότυπα από την ιστορία αυτή μέχρι την μικρασιατική καταστροφή, να γνωρίσει την Παναγία Ρευματοκρατούσα, εικόνες και κειμήλια που μετέφεραν από τις εκκλησίες της Ραιδεστού οι κάτοικοι και βρίσκονται σήμερα στον Ι.Ν. Αγίου Αθανασίου, μαρτυρίες για τον ξεριζωμό τον Οκτώβριο του 1922, την εγκατάσταση των προσφύγων στη νέα πατρίδα, παραδόσεις που διατηρήθηκαν και σημερινές εικόνες της “παλιάς” και της Νέας Ραιδεστού. Στο ξεπροβόδισμα υπάρχει κι ένα μικρό παιχνίδι ερωτήσεων (εφαρμογή kahoot.it).
Δίνεται η δυνατότητα:
ο επισκέπτης να περιηγηθεί με την έτοιμη ξενάγηση (guided tour) στον παρακάτω σύνδεσμο – λινκ (όπου μπορεί να γίνει παύση-pause και επανεκκίνηση-play)
ή
Πατώντας πάνω στα εκθέματα δίνονται για αυτά περισσότερες πληροφορίες.
Σύνδεσμος μουσείου εδώ
Συστήνεται η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή. Από το κινητό ο επισκέπτης θα χρειαστεί να κατεβάσει την εφαρμογή Artsteps από το Google Play ή το App Store.
Οι μαθητές του Α2 τμήματος του σχολείου μας: Γρηγορίου Κωνσταντίνα, Ζαχαράκης Νικόλαος, Ζώταλης Σταύρος, Θεοδωράκης Γεώργιος, Θεοδωρίδου Ηλιάνα, Καρμίρης Στέφανος, Κατσούφης Γεώργιος, Κολιοφούτης Μάριος, Κακάνης Νικόλαος
You must be logged in to post a comment.