Ολοκληρώνοντας την πολύπαθη φετινή σχολική χρονιά με τους 5 μήνες εξ αποστάσεως εκπαίδευση, θεωρήσαμε καθήκον μας να συγκεντρώσουμε όλες τις επιπλέον δραστηριότητες που έγιναν αυτή τη χρονιά.
Ως Διευθύντρια του σχολείου συγχαίρω από την καρδιά μου όλους τους μαθητές που έλαβαν μέρος στις δραστηριότητες αυτές και όλους τους εκπαιδευτικούς που τις διοργάνωσαν. Οφείλω να πω ότι, όντας τόσες ώρες στο διαδίκτυο καθημερινά όλοι μας, η επιπλέον εργασία που απαίτησαν αυτές οι δραστηριότητες ήταν ένας μικρός άθλος.
Οι δράσεις λοιπόν έχουν ως εξής:
Σεπτέμβριος 2020: Συμμετοχή με 5 μαθητές της Γ? Λυκείου στη δεύτερη φάση του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού για τη Βιοηθική, «Η δική μου Βιοηθική», που διοργανώθηκε από Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής και το Εργαστήριο Μελέτης Ιατρικού Δικαίου και Βιοηθικής Νομική Σχολή ΑΠΘ. Η Συμμετοχή έγινε με πόστερ «Μαμά, πόσο χρονών είσαι;»
Οκτώβριος 2020: Συμμετοχή μαθητών της Α΄ και της Β΄ τάξης στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα TippingPointπου συμβάλει στην ενδυνάμωση των νέων στις αποφάσεις τους για την ακαδημαϊκή και μετέπειτα επαγγελματική τους πορείαμε πιστοποιημένη εξέταση. Ένταξη του σχολείου στο δίκτυο που προωθεί την καινοτομία και τη σύνδεση της εκπαιδευτικής κοινότητας με τη σύγχρονη αγορά εργασίας.
Νοέμβριος 2020: Μαθητές Της Γ? Λυκείου προσανατολισμού Υγείας. Πρόγραμμα Μέντορες, ενημέρωση για τις σχολές
- ΣΣΑΣ Ιατρική, Θεσσαλονίκης
- Τμήμα Βιοϊατρικής, Διεθνές Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
- Τμήμα Ιατρικής, ΔΠΘ
Δεκέμβριος 2020: Περιβαλλοντική ομάδα της Α? Λυκείου. Συμμετοχή στο πρόγραμμα «Zerowaste: Γίνε μέρος του κύκλου» που διοργάνωσε ο φορέας «Αντιγόνη».
18 Δεκεμβρίου 2020:19 μαθητές της Β΄ Λυκείου έλαβαν μέρος διαδικτυακά στο πρόγραμμα: «Η 6η ΑΙΣΘΗΣΗ: Το παιχνίδι από το μέλλον» με θέμα την επινόηση ενός μελλοντικού ψηφιακού παιχνιδιού με τεχνολογίες διάδρασης εγκεφάλου-προς-εγκέφαλο (brain-to-brain interaction / BBI). Στόχοι του εργαστηρίου ήταν η κατανόηση των επερχόμενων τεχνολογιών ΒΒΙ και το πώς αυτές αναμένεται να διαμορφώσουν το μέλλον, η δημιουργική, κριτική και υπολογιστική σκέψη και η διασκέδαση.
Φεβρουάριος 2021:Ομαδική συμμετοχή του σχολείου στον διαγωνισμό του EuropeanSchoolRadioμε τίτλο: «Καν΄ το ν΄ ακουστεί? απ΄ το εγώ στο εμείς», στην κατηγορία «τραγούδι». Οι μαθητές της Α΄ και της Γ΄ λυκείου συμπλήρωσαν τη φράση: “Από το εγώ στο εμείς έχει μια απόσταση να διανύσω. Ένα από τα βασικά βήματα είναι…” Έτσι γράφηκαν οι στίχοι. Ομάδα μαθητών όλων των τάξεων ηχογράφησαν το τραγούδι.Μαθητές της Β΄ λυκείου ζωγράφισαν έννοιες από τους στίχους και έτσι φτιάχτηκε το βίντεο που συνόδευε τη συμμετοχή.
Μάρτιος 2021: Το σχολείο συμμετείχε στην ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ: Οι μαθητές των Γαλλικών της Α? τάξης του σχολείου μας, προσπάθησαν να προσεγγίσουν και να αναλύσουν το θέμα μέσα από τη δική τους οπτική και δημιούργησαν αφίσες και βίντεο, προσπαθώντας να «αποτυπώσουν» την προσδοκία τους και την ευχή τους για ένα πιο αισιόδοξο αύριο!
Απρίλιος 2021: Συμμετοχή των μαθητών της Γ΄ Λυκείου προσανατολισμού Υγείας, στην ενημέρωση του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του ΔΠΘ.
Συμμετοχή δύο μαθητών του σχολείου στο σχολικό γύρο της Οικονομικής Ολυμπιάδας.
8 Απριλίου 2021:Συμμετοχή στο 1ο Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό Φεστιβάλ με διακρίσεις οκτώ μαθητών της Β΄ τάξης και ενός μαθητή της Α΄.
Ιούνιος 2021: Μαθητές της Α΄Λυκείου. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, συμμετοχή στην εκπαιδευτική δράση «Επανασχεδιάζω το σχολείο μου ? Δημιουργώ υγιή οικοσυστήματα» που διοργάνωσε το ΚΠΕ Μεσολογγίου.
Προγράμματα που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο:
- Πολιτιστικό: «Δημιουργικός λόγος»
Γνωριμία των παιδιών στη δημιουργική γραφή μέσα από ασκήσεις, μελέτη κειμένων και επαφή με έργα τέχνης. Παραγωγή κειμένων και παρουσίαση αυτών σε εκδήλωση του σχολείου. Ηχογράφηση ορισμένων εξ αυτών για την πολιτιστική ιστοσελίδα Thessculture.
- Αγωγής Υγείας: «Για ένα συμμετοχικό και δημοκρατικό σχολείο. Η Σχολική διαμεσολάβηση ? Ένα εργαλείο Ειρηνικής Επίλυσης Συγκρούσεων»
Δημιουργία αφίσας με θέμα «Διαμεσολάβηση» από την ομάδα διαμεσολάβησης της προηγούμενης χρονιάς. Διαδικτυακή συμμετοχή των μαθητών της φετινής ομάδας διαμεσολάβησης σεσυναντήσειςμε ασκήσεις από τον οδηγό διαμεσολάβησης. Δημιουργία βίντεο με κείμενα και ηχογραφήσειςαπό τους μαθητές. Παρουσίαση της εργασίας σε παρουσίαση προγραμμάτων αγωγής υγείας για καθηγητές, σε παρουσίαση προγράμματος διαμεσολάβησης για μαθητές και σε εκδήλωση του σχολείου.
Και πάλι “Συγχαρητήρια” σε όλους!
Κούρφαλη Χριστίνα