Εγγραφές/ανανεώσεις εγγραφών, Σεπτέμβριος 2021

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, μετά την ηλεκτρονική εγγραφή/ανανέωση εγγραφής των μαθητών πρέπει σύμφωνα με τη νομοθεσία να υποβάλετε στο σχολείο κάποια έγγραφα που περιγράφονται παρακάτω ανά τάξη. Προσοχή, φέτος δεν χρειάζεται να εκτυπώσετε το οριστικό αποτέλεσμα τοποθέτησης του παιδιού στη σχολική μας μονάδα. Η υποβολή των λοιπών απαραίτητων εγγράφων μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

  1. Με προσέλευσή σας στο σχολείο τις εργάσιμες ημέρες 1 έως 10 Σεπτεμβρίου (8.00 με 14.00).
  2. Με αποστολή όλων των εγγράφων σκαναρισμένων στην ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου mail@2lyk-thermis.thess.sch.gr
  3. Με αποστολή όλων των εγγράφων μέσω των παιδιών σας την πρώτη μέρα έναρξης των μαθημάτων.

Για την εγγραφή στην Α΄ Λυκείου:

  1. Συμπληρωμένη την υπεύθυνη δήλωση 2021 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας ή του/της ιδίου/ας αν είναι ενήλικος/η, την οποία σας επισυνάπτουμε στην παρούσα ανακοίνωση (θα τη βρείτε εκτυπωμένη και στο σχολείο, όπου μπορείτε και να τη συμπληρώσετε).
  2. Φωτοαντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας του/της μαθητή/τριας ή, ειδικά για τους/τις μαθητές/τριες που δεν είναι εγγεγραμμένοι/ες στα Μητρώα Δήμου/Δημοτικής Ενότητας της χώρας μας, Πιστοποιητικό από τη χώρα τους θεωρημένο και επίσημα μεταφρασμένο.
  3. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) συμπληρωμένο από γιατρό. Μπορείτε να το εκτυπώσετε από: http://www.3ype.gr/uploads/nea/adym/15-16/atomikodeltio.pdf .

Για την ανανέωση εγγραφής στην Β΄ Λυκείου:

  1. Συμπληρωμένη την υπεύθυνη δήλωση 2021 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας ή του/της ιδίου/ας αν είναι ενήλικος/η, την οποία σας επισυνάπτουμε στην παρούσα ανακοίνωση (θα τη βρείτε εκτυπωμένη και στο σχολείο, όπου μπορείτε και να τη συμπληρώσετε).

Για την ανανέωση εγγραφής στην Γ΄ Λυκείου:

  1. Συμπληρωμένη την υπεύθυνη δήλωση 2021 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας ή του/της ιδίου/ας αν είναι ενήλικος/η, την οποία σας επισυνάπτουμε στην παρούσα ανακοίνωση (θα τη βρείτε εκτυπωμένη και στο σχολείο, όπου μπορείτε και να τη συμπληρώσετε).
  2. 2 φωτογραφίες για το απολυτήριο (αυτές, σε περίπτωση αποστολής της προαναφερόμενης υπεύθυνης δήλωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα προσκομιστούν από τους μαθητές στο σχολείο).

Να σημειώσουμε επίσης ότι

Στην περίπτωση διάσπασης της συμβίωσης των κηδεμόνων, είτε αυτή έχει συντελεσθεί με γάμο ή με σύμφωνο συμβίωσης, θα πρέπει να υποβληθούν δύο χωριστές υπεύθυνες δηλώσεις με τα προσωπικά στοιχεία του καθενός.

 

Προσοχή! Μετά την οριστικοποίηση των τμημάτων κάθε αλλαγή ομάδας προσανατολισμού ή επιλεγόμενου μαθήματος πραγματοποιείται αποκλειστικά σε λειτουργούντα τμήματα μέχρι την έναρξη των μαθημάτων, για τμήματα που ήδη λειτουργούν, λαμβανομένου υπόψη του ελάχιστου και του μέγιστου αριθμού μαθητών ανά τάξη. Γι? αυτό αποδεκτές θα γίνονται οι αιτήσεις σας μέχρι την έναρξη των μαθημάτων.

 

Με εκτίμηση η Διευθύντρια του 2ου ΓΕΛ Θέρμης – «Γιώργος Ιωάννου»

Δρ Χρ.Ι.Κούρφαλη

 

υπεύθυνη δήλωση 2021