«Β΄ Φάση Ηλεκτρονικών Εγγραφών στην Ηλεκτρονική Εφαρμογή E-εγγραφές»

ΕΞΕ – 97514 – 2019 – Β φάση Ηλεκτρονικών Εγγραφών στην Ηλεκτρονική Εφαρμογή Ε-εγγραφέςΠαρακαλούμε μελετήστε τη συνημμένη εγκύκλιο στα θέματα που σας αφορούν. Ιδιαιτέρως επισημαίνουμε τα παρακάτω χωρία:

  1. Τα αποτελέσματα της πρώτης κατανομής θα είναι διαθέσιμα για τους/τις Διευθυντές/ντριες των Γυμνασίων και των Γενικών Λυκείων (στην εφαρμογή e-εγγραφές https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/#/school με τους κωδικούς τους στο ΠΣΔ), για τους μαθητές/τριες και τους κηδεμόνες τους από την Τρίτη 25 Ιουνίου 2019, στις 5.00 μ.μ.. Οι μαθητές/τριες των οποίων η κατανομή έχει ολοκληρωθεί μπορούν να εκτυπώνουν την αίτησή τους, προκειμένου να την καταθέσουν στο σχολείο μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους μέχρι την έναρξη των μαθημάτων
  2. Οι εγγραφές θα συνεχιστούν από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019 έως και την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 για τις περιπτώσεις που αναφέρονται στην αριθμ. 79942/ΓΔ4/21-052019 (ΦΕΚ 2005, Β?) Υπουργική Απόφαση μόνο σε υπάρχοντα τμήματα.
  3. Β΄ φάση αιτήσεων ? Β΄ κατανομή  Οι μαθητές/τριες που δεν πρόλαβαν να κάνουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής μπορούν να την υποβάλουν κατά τη δεύτερη περίοδο των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφής στο e-εγγραφές από την Τρίτη 25 Ιουνίου 2019 (09.00) έως και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019 (23.59).
  4. Δυνατότητα Διαγραφής Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής και Υποβολής Νέας Αίτησης  Οι μαθητές/τριες που υπέβαλαν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής κατά την Α? περίοδο εγγραφών (22-05-2019 έως 17-06-2019) και έχουν κατανεμηθεί στην Α? φάση μπορούν να διαγράψουν την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής και να υποβάλουν νέα αίτηση μόνο λόγω αλλαγής τύπου λυκείου (ΕΠΑ.Λ., Εσπερινό/Ημερήσιο). Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αποστέλλουν Υπεύθυνη Δήλωση με email στο egelhelp@minedu.gov.gr ή με φαξ στο 2103443390, με την οποία θα ζητούν τη διαγραφή της αίτησής τους, προκειμένου να υποβάλουν νέα αίτηση για άλλο τύπο σχολείου. Στη συνέχεια, θα μπορούν κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2019 έως 28-06-2019) να υποβάλουν νέα αίτηση για τον τύπο σχολείου που επιθυμούν μέσω της εφαρμογής eεγγραφές. o Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και δεν έχει κατανεμηθεί, θα πρέπει να απευθύνεται στο helpdesk της εφαρμογής eεγγραφές στο 2103443911 ή με email στο egelhelp@minedu.gov.gr . o Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και έχει κατανεμηθεί, θα πρέπει να απευθύνεται στον/η Διευθυντή/ντρια του σχολείου, ο/η οποίος/α έχει τη δυνατότητα μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών και με Υπεύθυνη Δήλωση του/της μαθητή/τριας αν είναι ενήλικος/η ή του/της κηδεμόνα του/της αν είναι ανήλικος/η, να κάνει μετάπτωση της αίτησης σε ΜΗ ΕΓΚΥΡΗ κατάσταση. Στη συνέχεια, ο/η συγκεκριμένος/η μαθητής/τρια θα έχει το δικαίωμα διαγραφής της υποβληθείσας αίτησής του/της και υποβολής νέας αίτησης, απευθείας μέσω της εφαρμογής eεγγραφές κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2019 έως 28-06-2019).